Те засилват фокуса и вниманието върху непреките жертви на обезлесяването на нашата планета. Арт директорът Ганеш Прасад Ачаря заедно с копиратъра Каушик Кати Рой създават тези социални реклами за Sanctuary Asia - едно от първите и най-големи списания за екология и природозащитно дело в Индия.
Слогънът на рекламите е "Когато гората си отива, дивият свят си заминава", т. е. когато унищожаваш местообитанията, ти също така убиваш и животните, които живеят в тях. Дъждовните тропически гори съдържат над 80% от световното биоразнообразие, следователно скоростното им унищожение в Южна Америка и Азия е огромен проблем за целия свят!
1 Коментара - Шокиращият ефект на обезлесяването - демонстриран чрез брутални рекламни постери
St (непроверено) February 08, 2017
Отговори